ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





لحظه تلخ رفتنه

 لحظه تلخ رفتنه خدا نگهدار عزیزم


دست خودم نیست به خدا اگه برات اشک میریزم

هر جا باشم عکس چشات مثل یه سایه با منه

سکوت لحظه های من با قصه تو میشکنه

ای که تویی بال و پرم منو ببخش باید برم

شگون نداره تو دیگه گریه نکن پشت سرم

تا وقتی که نفس دارم از تو و عشقت میخونم

فراموشت نمیکنم ای پری مهربونم

هرگز به خوبیای تو من پشت پا نمیزنم

از شهر خاطرات تو محاله من دل بکنم
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 6:20 | |